H Εμμονή μας στην Ποιότητα και το Αποτέλεσμα αποτελούν εγγύηση ότι τα επιθυμητά αποτελέσματα θα εκπληρωθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η αποστολή μας είναι να παρέχουμε τις πλέον συμφέρουσες μεθόδους διαφήμισης που παρέχουν τη μέγιστη αξία και απόδοση στην διαφημιστική σας επένδυση. Θα συνεργαστούμε με δεξιοτεχνία ώστε να εξασφαλίσουμε τα μέγιστα αποτελέσματα που θα επιτευχθούν μέσα στον διαφημιστικό σας προϋπολογισμό.

PROMOTION MARKETING IN STORE

Έκπτωση τιμής, 1+1 δώρο, κουπόνια, δειγματοδιανομές είναι μερικές μόνο από τις ενέργειες που υλοποιούνται από τα καταναλωτικά προϊόντα στα σούπερ μάρκετ.

TAILOR MADE ACTIVITIES

Προωθητικές ενέργειες ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης.

SAMPLING

Η διανομή των δειγμάτων μπορεί να γίνει σε εξειδικευμένους χώρους όπως καφετέρειες, σχολεία, νυχτερινά μαγαζιά ή και σε εξωτερικούς χώρους, ανάλογα με το καταναλωτικό κοινό του προϊόντος.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ

Εύρεση κατάλληλου χώρου, εύρεση ομιλητών, κατασκευή σκηνικών και Banner, εξασφάλιση τεχνικού εξοπλισμού, εύρεση και εξασφάλιση catering, παροχή εξειδικευμένου προσωπικού.

SPECIAL EVENT

Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση ειδικών και μεγάλης κλίμακας εκδηλώσεων. Περιλαμβάνει τη μελέτη του Brand, τον προσδιορισμό του κοινού-στόχου και των συντονισμό όλων των τεχνικών πτυχών πριν την έναρξη της εκδήλωσης.

ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ MARKETING

Η εκθεσιακή παρουσία είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους προώθησης πωλήσεων και ανταλλαγής νέων ιδεών για προϊόντα και υπηρεσίες.

ROAD SHOWS

Η αίσθηση ελευθερίας που προσφέρουν οι ανοιχτοί χώροι είναι μοναδική. Το ¨ανοιχτό¨ είναι μέρος της διασκέδασης μας στη χώρα μας. Για τον λόγο αυτό τα μεγαλύτερα δρώμενα δύναται να διοργανωθούν σε εξωτερικούς χώρους με τη συμμετοχή του κοινού να εκτοξεύεται στα ύψη, χαρίζοντας μέγιστη επιτυχία στην εκδήλωση και το προϊόν σας.

ΓΕΥΣΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ

Έρευνες έχουν αποδείξει πως οι γευστικές δοκιμές πολλαπλασιάζουν τις πωλήσεις. Οι πελάτες που αγοράζουν για πρώτη φορά από την προώθηση με τη γευστική δοκιμή, συνήθως γίνονται συχνοί πελάτες. Προσέχουμε έτσι ώστε ο σύμβουλος πωλήσεων, να είναι όσο περισσότερο αυθεντικός γίνεται, ώστε να δημιουργήσει σχέση εμπιστοσύνη στους πελάτες.

POP ΥΛΙΚΑ

Η Sens Creation κατασκευάζει για εσάς Stands (εδάφους ή επιτραπέζια), displays, dispensers, wobblers, καρτολίνες, φυλλαδιοθήκες, φυλλάδια, αφίσες και οποιοδήποτε υλικό χρειάζεστε για την προώθηση των προϊόντων σας και την προβολή της εταιρείας σας. Μπορούμε να φτιάξουμε ακόμα και ειδικές κατασκευές,που θα τα κάνει να ξεχωρίζουν και να γίνουν πιο ελκυστικά στον καταναλωτή.

HARD SELLING PROMOTION

To Hard-selling έχει σχεδιαστεί ώστε να ωθήσει τον καταναλωτή να αγοράσει ένα αγαθό ή υπηρεσία σε σύντομο χρονικό διάστημα, αντί να αξιολογήσει τις επιλογές του και ενδεχομένως να αποφασίσει να περιμένει για την αγορά. Θεωρείται μια τεχνική υψηλής πίεσης.

Η Sens Creation χρησιμοποιεί εξειδικευμένες μεθόδους Hard Selling Promotion όπως για παράδειγμα, η εκστρατεία πώλησης συγκεκριμένου κωδικού θα μπορούσε να επικεντρωθεί στην περιορισμένη διαθεσιμότητα του συγκεκριμένου προϊόντος, πώς άλλοι άνθρωποι περιμένουν να αγοράσουν το ίδιο προϊόν και πώς οι τιμή θα μπορούσαν να αυξηθεί, εάν ο καταναλωτής φύγει και επιστρέψει αργότερα.

MYSTERY SHOPPING

To Mystery Shopping είναι η διαδικασία ελέγχου ενός σημείου πώλησης προϊόντων ή παροχής υπηρεσιών, από έμπειρους και εκπαιδευμένους “μυστικούς πελάτες”.

H Sens Creation διαθέτει δίκτυο απο Mystery Shoppers σε όλη την Ελλάδα και είναι έτοιμη να σας βοηθήσει να αξιολογήσετε την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών – προϊόντων που παρέχει η εταιρεία σας στην Ελληνική αγορά.

Το Mystery Shopping δεν είναι ένα εργαλείο παρακολούθησης ή “αστυνόμευσης”. Είναι όμως ένα εργαλείο για να βοηθήσει μεγάλες εταιρείες να κάνουν τον αυτοέλεγχο τους και εσωτερική αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών τους.

MERCHANDISING

“Η τέχνη ή η τεχνική του να καθιστάς τα προϊόντα επιθυμητά και εύκολα προσβάσιμα στον καταναλωτή”. Το category management στο λιανικό εμπόριο είναι μία συστηματική και πειθαρχημένη προσέγγιση για τη στρατηγική διαχείριση μιας κατηγορίας προϊόντων, που έχει ως στόχο να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις και τα κέρδη από την ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών.

Το merchandising χωρίζεται σε αυτό του οργανωμένου εμπορίου (super market) και σε αυτό των μικρών σημείων (περίπτερα, mini market κτλ). Πλανόγραμμα, επανατροφοδοσίες, προβολές, promo stands, τοποθέτηση POP υλικού, έλεγχος και απομάκρυνση ληγμένων προϊόντων, έλεγχος τιμών, καταγραφή ελλείψεων , παραγγελίες, πωλήσεις, πρόσωπα ανά προϊόν, σήμανση προϊόντων στα ράφια.

http://www.screation.gr/wp-content/themes/screation/css/fonts/svg/software_pen.svg

CREATIVE SERVICES

Ο σχεδιασμός και η δημιουργία του λογότυπου της εταιρίας, της εταιρικής ταυτότητας, ή του εντύπου της επιχείρησης.

http://www.screation.gr/wp-content/themes/screation/css/fonts/svg/basic_spread_text.svg

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Σύλληψη ιδέας, σχεδιασμός και δημιουργία Ψηφιακών εκτυπώσεων, αυτοκόλλητων, κουπονιών ή φυλλαδίων.

http://www.screation.gr/wp-content/themes/screation/css/fonts/svg/ecommerce_gift.svg

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΔΩΡΟ

Τα διαφημιστικά δώρα αποτελούν μέρος και εργαλείο της διαφήμισης αλλά κυρίως της προώθησης πωλήσεων. Εμείς αναλαμβάνουμε την εύρεση προτάσεων με ποικιλία και τις οικονομικότερες λύσεις της αγοράς.

http://www.screation.gr/wp-content/themes/screation/css/fonts/svg/basic_headset.svg

CALL CENTER

Παρέχουμε call center τουλάχιστον 100 γραμμών, ικανό να υποστηρίξει διαγωνισμούς, γραμμή καταναλωτή, κ.α.

POST SERVICES / ΕΝΤΥΠΟΔΙΑΝΟΜΕΣ

Μετά από έρευνες έχει διαπιστωθεί ότι οι πιο αποτελεσματικοί τρόποι διαφήμισης είναι:

ο τύπος

60%

η διανομή εντύπων

48%

η τηλεόραση

47%

το email

45%

Σε υψηλό ποσοστό της τάξης του 48% των καταναλωτών, η εντυποδιανομή τους επηρεάζει θετικά παροτρύνοντας τους και οδηγώντας τους καταναλωτές σε επίσκεψη στο  κατάστημα, είτε στην αγορά του διαφημιζόμενου προϊόντος.

Καταρρίπτεται μάλιστα ένας μύθος, ότι το διαφημιστικό έντυπο της διανομής καταλήγει στα σκουπίδια πριν καν διαβαστεί.

Η αλήθεια είναι ότι το 84% των καταναλωτών ρίχνει τουλάχιστον μία ματιά στο διαφημιστικό φυλλάδιο, σε αντίθεση με το 62% όπου δεν δίνει μεγάλη προσοχή στις διαφημίσεις της τηλεόρασης, ενώ το 81% των καταναλωτών προσπερνά τις καταχωρήσεις στον τύπο.

Ένα ενδιαφέρον ακόμα στοιχείο που προκύπτει είναι, ότι το διαφημιστικό φυλλάδιο που καταλήγει από τη διανομή στα νοικοκυριά, διατηρείται τουλάχιστον για 2-3 μέρες σε ποσοστό 38%, ενώ το 13% των νοικοκυριών το διατηρεί για μία εβδομάδα ή και περισσότερο.

ΠΟΡΤΑ – ΠΟΡΤΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ
ΕΙΣΟΔΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ
ΔΙΑΝΟΜΗ ΣΕ ΦΑΝΑΡΙ
ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΣΤΑΘΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ
B2B

ΣΗΜΕΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΗΣ SENS CREATION

  • Υπάρχει πάντα επόπτης που συντονίζει τις ομάδες μας
  • Οι διανομείς μας είναι μόνιμοι συνεργάτες μας
  • Η επιλογή των διανομέων γίνετε με αυστηρή αξιολόγηση
  • Φροντίζουμε για την συνεχή εκπαίδευση του του προσωπικού μας
Κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχία των διανομών, είναι:

 

  • ο σωστός σχεδιασμός
  • η διανομή στο κατάλληλο κοινό
  • οι κατάλληλοι διανομείς
  • το σωστό σημείο
  • η κατάλληλη ώρα
Στην Sens Creation για να το επιτύχουμε αυτό, σε συνεργασία μαζί σας χτίζουμε τη δική σας προσωπική διανομή, βάσει των δικών σας αναγκών, με πλήρη σχεδιασμό για πιο στοχευμένη διανομή των φυλλαδίων σας, έτσι ώστε να έχουμε το μέγιστο αποτέλεσμα με το μικρότερο δυνατό κόστος.