Ως κορυφαία διαφημιστική εταιρεία, η Sens Creation έχει πολλές ιδανικές προτάσεις σε κάθε δεδομένη στιγμή. Για το λόγο αυτό, έχουμε αναπτύξει εργαλεία που θα βοηθήσουν στην υλοποίηση των στόχων σας με τον πιο εύκολο τρόπο.

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΣ

Η ποιο αποτελεσματική ομάδα απαρτίζει το ανθρώπινο δυναμικό της Sens Creation.

Έμπειροι Account Managers  και εξειδικευμένοι επαγγελματίες είναι εδώ για να σχεδιάσουνε μαζί σας τις στρατηγικές ανάπτυξης της εταιρείας σας και να προτείνουν ιδέες και λύσεις που θα σας οδηγήσουν στην επιτυχία.

Promoters με εκπαίδευση στην πώληση, merchandisers με πολύχρονη εμπειρία, επόπτες που είναι γνώστες της ελληνικής αγοράς είναι μερικά μόνο από τα σημεία που θα σας ενθουσιάσουν.

CAMPAIGN MANAGEMENT

Το πιο σύγχρονο εργαλείο δημιουργίας ερωτηματολογίων – ερευνών αγοράς. Μπορείτε να δημιουργήσετε μόνοι σας τα δικά σας ερωτηματολόγια – έρευνες, χρησιμοποιώντας ποιοτικά η ποσοτικά κριτήρια. Με εύκολο τρόπο προγραμματίστε την εμφάνιση των ερωτηματολογίων στα tablets ή τους υπολογιστές που επιθυμείτε, ενώ η συλλογή των απαντήσεων γίνεται real time. Τα αποτελέσματα των ερευνών εμφανίζονται στην ειδική web based εφαρμογή, όπου με την χρήση φίλτρων μπορείτε να έχετε μεγάλο πλήθος από έτοιμες εκτυπώσεις και στατιστικά.

  • Web based περιβάλλον διαχείρισης
  • Έρευνα σε πραγματικό χρόνο μέσω Web / Mobile (ios,android)
  • Ταυτόχρονα αποτελέσματα από διαφορετικά σημεία.
  • Πολλαπλός τύπος ερωτηματολογίων
  • Υποστηρίζει ερωτηματολόγια σε διάφορες γλώσσες
  • Πολλαπλές άδειες χρήσης (multi-user accounts)
  • Έρευνα εντός ή εκτός της επιχείρησής σας
  • Συνεχής ενημέρωση όπου και αν βρίσκεστε
  • Online αποτελέσματα και γραφήματα
  • Δεν απαιτείται σύνδεση Internet (online/offline mode)
  • Ειδοποιήσεις για out of stock
  • Δυνατότητα υποστήριξης διαφορετικών κωδικολογίων ανά πελάτη και υποκατάστημα
  • Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να διαμορφώνει εύκολα ο ίδιος την δομή και την εμφάνιση των ερωτηματολογίων
  • Εύκολος τρόπος χειρισμού της εφαρμογής και δημιουργίας ερωτηματολογίων
  • Δυνατότητα σύνδεσης με μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter κ.τ.λπ)

Συμβατό για κάθε μέγεθος επιχείρησης, υποστηρίζει από προώθηση και αξιολόγηση καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών μέχρι και ολοκληρωμένη έρευνα αγοράς ενώ λειτουργεί και ως ένα εργαλείο διερεύνησης του υπάρχοντος ανταγωνισμού στην αγορά.

BUSINESS EVERYWHERE

Η νέα πρωτοποριακή εφαρμογή online ενημέρωσης εντός και εκτός γραφείου μέσω όλων των Smartphone και Tablet που τρέχουν λειτουργικόAndroid ή iOS.

Το νέο προϊόν απευθύνεται σε εταιρείες που διαθέτουν τμήματα πωλήσεων κάθε μεγέθους, σε εταιρείες Εμπορίας και Διανομής Αγαθών, σε εταιρείες Παροχής Υπηρεσιών και Service αλλά και σε κάθε επιχείρηση που θέλει να διευρύνει την πληροφόρηση στα εν κινήσει στελέχη της.

H Supervisor A.E., έχει επενδύσει από το 2002 στο χώρο του Customer Relationship Management (C.R.M) δημιουργώντας την εφαρμογή Footsteps σε συνεργασία με την Microsoft, ως Microsoft Gold Partner. Έχοντας επίσης την πολύτιμη εμπειρία από την οργάνωση Τμημάτων Πωλήσεων & Υποστήριξης Πελατών αλλά και των διαδικασιών Παραγγελιοληψίας, After Sales Support, Field Service και Merchandising, παρουσιάζει σήμερα στην Ελληνική αγορά τη mobile εφαρμογή Mobile CRM.

Οφέλη για την επιχείρηση

  • Αυτοματοποίηση και επιτάχυνση του κύκλου πώλησης (παραγγελιοληψία , merchandising, τιμολόγηση)
  • Μείωση του χρόνου επεξεργασίας των παραγγελιών και του χρόνου παράδοσης των προϊόντων
  • Μείωση κόστους υποστήριξης του τμήματος πωλήσεων & τεχνικών
  • Εξ’ αποστάσεως δημιουργία ραντεβού/εργασιών και έλεγχος αποτελεσμάτων
  • Ελαχιστοποίηση λαθών.
  • Καλύτερος και ταχύτερος έλεγχος της πορείας των εισπράξεων
  • Καλύτερη οργάνωση και λειτουργία των τμημάτων πωλήσεων, service και merchandising
  • Αποδοτικότερο reporting για τη διοίκηση, μέσω παραγωγής εκτενών αναφορών σχετικά την πορεία των πωλήσεων και της απόδοσης των πωλητών

Τα χαρακτηριστικά του Mobile CRM συνοψίζονται στα εξής:

  • Εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον
  • Εύκολη εκμάθηση
  • Ελαχιστοποίηση του όγκου των μεταφερόμενων δεδομένων με χρήση
  • μηχανισμών συμπίεσης και συγχρονισμού μόνο των αλλαγών
  • Αποθήκευση δεδομένων τοπικά στη συσκευή για offline χρήση

Το Mobile CRM έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να προσφέρει online πληροφόρηση και πλούσια λειτουργικότητα με τον τρόπο που ταιριάζει στις ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης

Το Mobile CRM βασίζεται στην τεχνολογία HTML5, λειτουργεί σε όλα τα Smartphones & Tablets με λειτουργικό Android ή iOS όπως επίσης και σε κάθε υπολογιστή που έχει εγκατεστημένο browser Safari ή Google Chrome.

Το μέλλον ανήκει σίγουρα στις εταιρείες που εκμεταλλεύονται την mobile πληροφόρηση. Η τεχνολογία και οι υποδομές ήδη υπάρχουν και η Supervisor εγγυάται την επιτυχία κάθε μικρού ή σύνθετου έργου για τη δική σας επιχείρηση και τις δικές σας ανάγκες.

Demo έκδοση του Mobile CRM μπορείτε να βρείτε στα:

Google-Play-Badge-150    Available_on_the_App_Store_150

CUSTOMER SATISFACTION

Πείτε μας την γνώμη σας

Παρακολουθήστε τα αποτελέσματα

Βελτιώστε τις υπηρεσίες σας

Η επιτυχημένη λύση μέτρησης ικανοποίησης πελατών που εξασφαλίζει διαρκή βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών σας και εφαρμόζεται διεθνώς!

Το HappyOrNot αποτελεί μία επιτυχημένη λύση καθώς:

  • Βελτιώνει τα επίπεδα εξυπηρέτησης των πελατών σας και την πιστότητα τους
  • Υποστηρίζει τους εργαζόμενους σας στην επίτευξη των στόχων τους
  • Αυξάνει την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης σας
  • Παρέχει άμεση συνολική επιχειρηματική πληροφορία που προάγει αποφάσεις με πελατοκεντρικό χαρακτήρα

Βραβευμένη λύση για την μοναδικότητα ευκολίας της χρήσης της και την απλότητα της εφαρμογής της!

Οι συσκευές

Ασύρματη σύνδεση – δεν απαιτούνται καλώδια ή ίντερνετ
Αυτονομία – Διαθέτει μπαταρίες με 3 χρόνια συνεχόμενης χρήσης
Πάντα διαθέσιμη- Να μαζεύει πληροφορίες από τους πελάτες σας

Web Smileys

Συλλάβετε την αίσθηση του χρήστη όταν αλληλεπιδρά με την ιστοσελίδα σας
Πανεύκολη χρήση του στις σελίδες σας
Εύκολη αλλαγή ερωτήσεων
Ενθαρρύνει και κινητοποιεί το προσωπικό σας να πετύχει τους στόχους του, να αναβαθμίσει την καθημερινή του λειτουργία, βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη.

 

  • 24/7 πρόσβαση, για απεριόριστο αριθμό χρηστών
  • Αποστολή των αποτελεσμάτων απευθείας στο email σας.

Αναφορές και Στατιστικά

Παρέχει συνολικά αποτελέσματα με ταχύτητα, υποστηρίζοντας και αναβαθμίζοντας τις επιχειρηματικές αποφάσεις.

Συγκρίσιμα φυσικά και ηλεκτρονικά στατιστικά αποτελέσματα.
Ταξινόμηση δεδομένων
Αποτελέσματα ανά ώρα, ήμερα, εβδομάδα, μήνα , έτος
Σας βοηθάμε να εμπνεύσετε τους πελάτες και τους υπαλλήλους σας, με την ανταλλαγή των έτοιμων αποτελεσμάτων μέσω των ready-made Customer Interaction Reports. Η Κοινή χρήση δίνει το κίνητρο του προσωπικού για προσφέρει την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης κάθε μέρα στους πελάτες  και να εμπιστεύονται το εμπορικό σήμα σας.

 

  • 24/7 πρόσβαση, για απεριόριστο αριθμό χρηστών
  •  Αποστολή των αποτελεσμάτων απευθείας στο email σας.

Διαδραστικά στατιστικά πελατών

Το HappyOrNot εφαρμόζει αμέσως την ικανοποίηση των Εργαζομένων και των πελατών ως βασικό δείκτη απόδοσης της επιτυχίας στην επιχείρησή σας. Χτίζει τις σχέσεις μεταξύ της εταιρείας σας και των πελατών σας, κάνοντας την επικοινωνία ποιο εύκολη για την εταιρεία σας, και η αλληλεπίδραση ευκολότερη για τους πελάτες σας.

Χτίζει την σχέση εμπιστοσύνης μέσω της αλλιλεπίδρασης
Δείχνει στους πελάτες σας ότι νοιάζεστε για αυτούς.
Σας δίνει το πολυτιμότερο χαρακτηριστικό για την εικόνα της επιχείρηση σας.

Προσβασιμότητα

Φιλικό και φιλόξενο, λειτουργεί σε όλα τα επιχειρησιακά περιβάλλοντα και ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση από όλους.

Εγγύηση

Η ικανοποίηση των πελατών καταδεικνύει τη μελλοντική επιτυχία σας, και την ανάλυση των επιδόσεων σε συνεχή εξυπηρέτηση αυτό είναι το κλειδί.

Αποτελεσματικότητα

Δείτε τα αποτελέσματά και εντοπίστε τις ανάγκες βελτίωσης για την επιτυχία της εταιρεία σας.

FOOTSTEPS CRM

Το FOOTSTEPS, είναι μια πρωτοποριακή CRM εφαρμογή που απευθύνεται στις μεσαίες επιχειρήσεις, διαχειρίζεται και ελέγχει τις υπάρχουσες και μελλοντικές επιχειρηματικές σχέσεις, με στόχους την μεγιστοποίηση των πωλήσεων και την κερδοφορία μέσω άριστης εξατομικευμένης επικοινωνίας και έλεγχο των εσωτερικών συστημάτων.

Το πρόγραμμα εντάσσει με ακρίβεια τις εσωτερικές της διαδικασίες, καλύπτει άριστα λειτουργίες document management, πρωτοκόλλου και εσωτερικής επικοινωνίας. Είναι πολύ εύχρηστο, προσιτό, και περιλαμβάνει εξειδικευμένες λειτουργίες για περισσότερες από 10 κάθετες αγορές των σύγχρονων ελληνικών επιχειρήσεων.

Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα

  • Περιέχει καινοτομικά στοιχεία που απαντούν σε ανάγκες της ελληνικής αγοράς με τρόπο που εξοικονομεί από τον καθημερινό χρόνο στις θέσεις εργασίας
  • Προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα στα εκτυπωτικά, με αμφίδρομη επικοινωνία με την ίδια την εφαρμογή και το Microsoft Office, δημιουργία Excel κύβων
  • Παρέχει εκτεταμένη δυνατότητα φιλτραρίσματος της βάσης και εξαγωγής διαφορετικών γραμμογραφήσεων και formats ανά χρήστη.
  • Παρέχει ευκολίες όπως σύνδεση με τα Windows, τους Windows Servers και τηλεφωνικά κέντρα
  • Είναι πολυεταιρικό και λειτουργεί παράλληλα σε πολλές γλώσσες Είναι απόλυτα παραμετρικό, με δυνατότητα δημιουργίας διαφορετικών όψεων ανά χρήστη, εικαστικά, σε επίπεδο πεδίων, λεκτικών και δικαιωμάτων πρόσβασης.
  • Ενσωματώνει και συνεργάζεται on line εξωτερικές εφαρμογές Διασυνδέεται με δική του πλατφόρμα με οποιαδήποτε σύγχρόνο πρόγραμμα Συνεργάζεται με τα ¨έξυπνα¨ IP τηλεφωνικά κέντρα της Avaya.
  • Υποστηρίζεται από το μεγαλύτερο πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών. Ενσωματώνει την εμπειρία της Supervisor από τις πολυάριθμες εγκαταστάσεις συστημάτων σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και δραστηριότητας

NEWSLETTER MANAGEMENT

Το Newsletter και το Direct Marketing αποτελεί ουσιαστικά, ενημερωτικό δελτίο προώθησης μιας εταιρείας τόσο των προϊόντων όσο και των υπηρεσιών της. Το ενημερωτικό υλικό μπορεί να αποστέλλεται περιστασιακά ή ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να απαρτίζεται από ειδήσεις, ανακοινώσεις, προσφορές, πληροφόρηση, χρήσιμες συμβουλές, απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις, υπενθυμίσεις ή ακόμη και προειδοποιήσεις, διατηρώντας πάντοτε τον ενημερωτικό του χαρακτήρα

Κάθε επιχειρηματίας που επιθυμεί να προσφέρει ποιότητα στον πελάτη του (δυνητικό ή μη), οφείλει να ενημερώνει την εγκατεστημένη του βάση. Βασική ανάγκη όλων των Εταιρειών και ειδικά των Εταιρειών που έχουν μεγάλο εύρος δυνητικού ή υφιστάμενου Πελατολογίου, είναι η συχνή επικοινωνία μαζί τους σε τακτά χρονικά διάστημα για θέματα Πωλήσεων, Marketing, Προσφορών, Ενημερωτικά θέματα κα, με εύκολο, γρήγορα και οικονομικό τρόπο

Όπως γίνεται πλέον αντιληπτό από όλους μας, η ύπαρξη διαδικασιών μαζικής αποστολής, είναι πλέον απαραίτητη

Σε τακτά χρονικά διαστήματα και όποτε εσείς κρίνετε αναγκαίο, μπορείτε να επεξεργαστείτε λίστες δυνητικών ή ήδη πελατών σας με διάφορα κριτήρια και να προγραμματίσετε σε επιλεγμένο χρόνο, μαζικές ενέργειες αποστολής ενημερωτικών fax, emails, SMS ή επιστολών.